nike tn

Argomenti generali, suggerimenti sul forum, richiesta consigli tecnici sulla fotografia naturalistica
Viola David

nike tn

Messaggioda Viola David » sab 18 lug 2020, 8:36

Så i dette tilfælde gjorde nike air force Air Jordan XX9 Low ikke udskæringen, for selv om skoen i sig selv er fantastisk, er der for meget overlapning mellem dette og originalen til virkelig at kvalificere den som ny. I mellemtiden ville noget som Nike LeBron 12 Low kvalificere sig, fordi det ser så forskelligt ud fra originalen, at de er knyttet sammen tilsyneladende kun med navn. Jeg brugte disse to som eksempler, fordi vi ikke har Nike eller Jordan-repræsentation i dette indlæg, for godt, de fortjente det ikke. Når nogle mærker siger, at de ønsker at bygge bro mellem stil og ydeevne, ringer det som hul læbereservice. BRANDBLACK blev skabt med den filosofi i tankerne. Deres underskrift J. Crossover-sko har et high fashion look til dem, som du bare ikke ser i en Nike eller en adidas (Y-3 er undtagelsen).

Nogle gange tager det et år eller to for et designteam og en underskriftsatlet at virkelig slå deres skridt, men J. Crossover 3 har været breakoutmodellen, der får folk til at tale. Helvede, det fik os til at tale om det, som du kan se i RACs video ovenfor ... Nike har historie på deres side. Ja, mærker som adidas har eksisteret længere, og Under Armour gør alt, hvad nike sb de kan, for at bevæge sig op ad stigen, men i de sidste 40 noget år har swoosh ejet popkultur. Se tilbage på billederne og filmene, der definerede 80'erne og 90'erne og oftere end ikke, vil du se Nike på fødderne af dine foretrukne berømtheder og atleter og endda dig selv. Nostalgi er stærk for Nike-produkter, og det er derfor, de dominerer retro-spillet som intet andet brand, og nike roshe run det er også grunden til, at vi hader dem, når de skruer op vores klassikere.

Men mens Big Penny lader hans sidekick gøre det meste af tale, elsker både Drew og Kyrie at chatte det op, og det er derfor, du kan finde deres tekstfraser i hele den reflekterende swoosh fra denne specialudgave Nike Kyrie 1 produceret i samarbejde med Pepsi. Colorway er perfekt til onkel Drew-personaen (hvid med en gummisål er en gammel mandstandard), mens swoosh bare tilføjer en lille smule moderne stil. Forhåbentlig vil Nike se passende at droppe disse i fremtiden, fordi hellig driks ikke vil tro det antal forespørgsler, jeg har fået om disse sko, og hvis jeg er interesseret i at sælge (jeg er heller ikke eller vil jeg nogensinde være det). Flyease er ikke det første forsøg på at gøre sneakers tilgængelige nike air presto for dem med udviklingshæmning, men fordi det kom fra swoosh og blev designet af Tobie Hatfield og co-underskrevet af LeBron James, er det den højeste profil.

De var så gode, at sneakerheads forsøgte at genskabe magien ved at kalde en lignende designet Air Jordan 1.5 Fragment 1.5s. Air Jordan 1 Shattered Backboard skulle være glad for, at fragmenterne tæller som en 2014-udgivelse, eller deres titel som bedste retro kan være i fare. Vil nogen af ​​Kanyes adidas-spark fremstille denne liste i 2016? Er det en chance for adidas Yeezy Boost 750 Sort eller adidas Yeezy Boost 350 Oxford Tan? Vi taler stadig om denne sko i slutningen af ​​2015. Hvis der er en diskussion om videresalgsværdi, er dette et af de første spark, folk bringer op. Hvis Kanye er emnet, vil disse få en omtale muligvis før nogen af ​​hans adidas frigivelser. Når en tonal rød sko falder, kalder vi dem stadig for røde Octobers.

Bare for en ren hype alene, resonerer disse spark næsten to år senere. Helvede, nogle sneakerheads er overbeviste om, at Nike vil genoplåse disse bare for at trolde en adidas Kanye-udgivelse. Så hvad angår uredelighed, vinder Nike Golfs store sorte mysteriumskasse ved et jordskred. Mens jeg ikke endte med at blive så meget fan af Air Jordan XX8 Lunar Bandon 3, er jakken blevet brugt over hele landet temmelig liberalt siden. Med en vægt på over 20 pund var denne behemoth skab fra Pepsi og Nike for at fejre onkel Drew. Vi har talt om dette før, men når Nike tillader et eksternt firma at arbejde på deres spark, ved du, det er en stor aftale. Et fantastisk job fra alle involverede i dette projekt.

Kort efter fik vi at vide, at der var en faktisk inspiration bag skoen. Vi fandt alle ud af, at Air Jordan 1 Shattered Backboard faktisk var inspireret af en dunk, Michael Jordan gjord nike tn e tilbage i 1985 under et Nike-udstillingsspil i Italien. I løbet af dette spil kastede Jordan det så hårdt, at han faktisk knuste bagpladen, mens han havde på sig en uniform, der kom i orange, sort og hvid. Inspirationen / temaet bag skoen var en dope måde at søge et øjeblik i Jordans historie, som ikke mange kendte til, hvilket fik mig til at ønske skoen endnu mere. Fra et markedsføringsmæssigt synspunkt antager jeg, at jeg aldrig har forstået, hvorfor ingen producent havde kapitaliseret sig i filmtrøjer (jeg vil stadig hav Immagine e en West Canaan Coyotes Jonathan Moxon # 4-trøje. Nike fortrinsvis).

Torna a “Varie”